fredag 17 juli 2009

23+3 Komplikationer

Har precis kommit hem efter att ha varit inlagd på NÄL-sjukhuset.
Mår skit just nu och kan inte riktigt förstå att detta händer mig.
Jag som hade hoppats att det skulle bli lugnare denna veckan.

Jag vaknade igår med blödning utan att känna någon smärta. Efter kontakt med förlossningen åkte vi till sjukhuset.
Jag har drabbats av något som heter Placenta Praevia eller lågt liggande moderkaka/föreliggande moderkaka.

Orkar inte berätta så mycket mer idag utan ska fösöka att göra det imorgon.
Mer info finns här

5 kommentarer:

IVF-Karusell sa...

Men gode gud, hoppas det inte är någon fara för dig eller bebisen... usch vad jobbigt och oerhört påfrestande! Håller mina tummar och tankar hos er för att allting ska gå bra!!

Massa kramar!

Alma sa...

Men varför?? Förresten såg de inte det på Ul? Usch, inget vidare, men det är ju "bra" att det kommer fram nu.. Alltid ska det vara något!
Tänker på er!!

Kram

Anonym sa...

Hmm..konstigt att det inte syntes på UL, vila ordentligt och låt karln fixa och grejja.
LYcka till
Linda R

Hanna sa...

Fy vad jobbigt! Vila & ta hand om dig! Hoppas verkligen att allt går bra! Kram Hanna

MochM sa...

Usch vad jobbigt.
Men för att berätta något positivt hände samma sak en vän till mig, en som också var gravid efter IVF. Hon blev beordrad att ta det lugnt och nu har dom världens sötaste lille son. Allt gick finfint, det kommer det göra för dig med!