onsdag 22 juli 2009

24+1 Hickens lunchpass med sparkar

För en stund sedan lade jag mig på sängen en stund. Jag har nämligen bakat en paj och det trodde jag väl aldrig att man skulle bli trött av, men jovisst det kan man.
Då startade Hicken sitt lunchpass med sparkar. De har aldrig varit så starka. Magen guppade hela tiden.
Jag ropade på gubben som fick känna på en riktig vändning. Det riktigt drog i hela magen.
Det är helt fantastiskt egentligen. Det ligger verkligen en levande varelse därinne.
Det verkar på mig som jag inte har fattat det innan men det har jag såklart men idag kändes det extra verkligt på något vis.
Nu har Hicken lugnat sig men han kommer nog sätta igång sitt eftermiddagspass senare idag!

1 kommentar:

Alma sa...

Åh va härligt det låter! Jag tror h*n mår jättebra där inne i magen och kommer att stanna där länge till!!
Kram