fredag 24 juli 2009

24+3 Cookiesbak

Idag har jag verkligen försökt att göra något så att jag ska få något annat att tänka på samtidigt som det inte skulle vara för ansträngande.
På förmiddagen var jag ute med gubben i trädgården en stund. Skratta inte nu men jag tog faktiskt en promenad med min ena kanin - i koppel. Hon tyckte det var skönt tror jag, hon ville väldigt gärna äta bladen från hallonbuskarna.
Det var lagom motion för mig!!!

Nu på eftermiddagen har jag faktiskt bakat cookies - riktigt mumsigt.
Det blev Leilas cookies med vit choklad.
En riktig favorit men det var längesen jag gjorde den.

Så idag har jag varit ganska igång. Visserligen sov jag två timmar på eftermiddagen men men....

Nu är snart ännu en dag till ända.
Hoppas att helgen går fort så att jag snart får gå in i vecka 26.

Inga kommentarer: