fredag 31 juli 2009

25+3 U2 och Gotland

Imorgon är det dags för konsert med U2 på Ullevi.
Det ska bli grymt skoj! Tur att vi har sittplatser för annars hade jag inte kunnat följa med.
Gubben ska släppa av mig med bilen precis vid Ullevi, sen ska jag snällt gå in och sätta mig medan han får parkera bilen. Det kan nog tänkas ta en stund, det är ju en del folk i stan.

På söndag åker vi till Gotland med hela min familj, 17 stycken närmare bestämt.
Vi har lånat ett hus av en kollega till mig. Jag kommer inte att kunna göra några värstingutflykter men det är ändå skönt att komma hemifrån.
Vi rådfrågade läkaren på sjukhuset när jag låg inne och hon tyckte att jag kunde åka om jag inte får några blödningar innan dess. Detta har jag inte fått och det känns så himla skönt.
I värsta fall så finns det ju läkarvård även på Gotland.

Jag hoppas på en rolig, härlig vecka med mycket sol!
Tyvärr blir det bloggtorka i en vecka men när jag kommer tillbaka går jag in i vecka 28 och det kommer att kännas underbart!!!!

3 kommentarer:

Alma sa...

Ha det så bra nu och ta det lugnt!!
Kram

Anonym sa...

Ha det bra och ta hand om dig och magen!

Maja sa...

Hoppas att ni har en fin vecka. Tack för sistens. Kram.