torsdag 1 januari 2009

Första dagen på det nya året

Ligger i soffan och orkar inte göra något. Men det är väl så det ska vara på nyårsdagen.

Min bästa kompis hade sitt 25-års kalas i samband med nyår och vi hade jätteroligt.
Det är synd bara att kvällen går så fort!
Jag tänkte vid halv 10 att nu måste jag snart gå på toaletten. När jag väl gjorde det var klockan kvart i tolv. Konstigt!

Vi sköt raketer, drack mouserande, rökte cigarr och var något snurriga. Var tvungen att knapra piller för att stå ut med de fruktansvärda menssmärtorna men jag vet inte om det hade någon påverkan. Kan ju alltid skylla på det!

Jag och gubben släppte i väg en mini luftballong (en sån av papper som de skickad iväg massor av efter tsunamikatastrofen).

Jag frågade vad han önskade sig och han svarade "samma sak som du".
Det var så fint när den skickades iväg och man blev lite tårögd.
Den steg högt och lös länge!

2009 - Here we come

Inga kommentarer: