lördag 31 januari 2009

Spraydag 13 - Linköping

Nu sitter jag i Linköping, uppkrupen i en soffa och pratar med Maja.
Vi har tittat på massa gamla kort och det får en alltid att må bra.
Det känns skönt att vara på en weekendtripp även om jag inte riktigt kan hålla mig borta från bloggen.
Beroende eller vad??? Ja ja, det är väl inte ett så allvarligt problem.

Har inte haft så mycket svallningar de senaste två dagarna och börjar fundera på om nedregleringen fungerar som den ska.
Vad jag förstår efter några inlägg så behöver man inte alltid ha så mycket biverkningar av sprayet, det kan funka ändå.

Idag har jag bara haft en svallning, när jag provade ett par snygga lacostestövlar (som jag även köpte). Maja skrattade åt mig för att jag blev så röd i ansiktet.

Ser fram emot nästa vecka..

Inga kommentarer: