måndag 5 januari 2009

Allting redo för start

Nu har gubben ringt och vi har fått grönt ljus.
Trots att mensen kom några dagar senare än planerat så är det okej att starta.

De sa att det var bra att vi hörde av oss eftersom det ibland kan behöva skjutas upp p.ga. tidsbrist på kliniken.
Jag ska även fortsätta äta mina tabletter mot hög prolaktinnivå under nedregeleringen.

Gubben tyckte att samtalet gick bra men när han inte riktigt förstod och behövde fråga igen hade hon nästan varit lite tyken. Det är inte alltid så lätt att fatta allt de säger.
För dem är det vardagsmat men det är det ju inte för oss.

14 dagar kvar till spraystart.
Vi närmar oss!!

4 kommentarer:

Sara sa...

Skönt att du får starta som bestämt, men dumt när dom är tykna. Själv sitter man ju som ett stort frågetecken under vissa samtal.:)
Lycka till nu och hoppas dessa två veckor flyger fram!
Kram

Jessica sa...

Ja, nu är det snart dax. För oss båda!
Det börjar bli spännande nu och vi får båda ladda järnet de sista dagarna. Mitt tips är att vila mycket innan och försöka slappna av. Göra roliga saker och hämta kraft.
Stor kram från Jessica

Betti sa...

Skönt att det fixade sig iaf så du inte behövde vänta ännu längre... Hoppas verkligen att allt kommer att gå bra!! Vågar knappt tro att det skulle funka för mig och gubben... känns så overkligt.. ?!?!

Sara sa...

Det är väl inte så illa pinkat? :) Jag vill också ha en kanin, men min gubbe tycker det räcker med djur här... :)
Synd att vi inte bor närmre varandra, då hade vi kunnat dela. :)
Ha en bra kväll. Kramili kram