torsdag 29 januari 2009

Spraydag 11

Tror faktiskt jag börjat känna något. Det känns helskumt i kroppen.
Jag svettas, är röd i ansiktet samtidigt som jag fryser och är varm om varannat.
Det är obehagligt men ändå skönt på något vis. Det är ju inte skönt skönt utan skönt att det verkar som om att det går åt rätt håll.

Jag ska lämna blodprov på måndag - dag 15.
Eftersom jag har en bit att åka kommer jag åka ner till vårdcentralen och lämna blod hos min syster som jobbar där. Väldigt skönt att ha henne där!
På onsdag den 4:e feb kommer SU att ringa.

Vad jag har förstått så kan det bli så att man får spraya ett tag till så jag försöker göra mig beredd på det. Det är svårt för man vill ju börja med sprutorna så fort som möjligt.

kram från klimaterietanten

3 kommentarer:

Jessica sa...

Från en klimakterietant till en annan:

Då håller jag tummarna för ditt blodprov på måndag så håller du tummarna för mitt på onsdag.

Deal?

MochM sa...

Oj, det låter som typiska klimakterievallningar du fått. Jag vet inte, fick det inte själv, men det låter klart som det.

Blodprovet kommer säkert visa ok. Jag har inte hört så fasligt många som fått spraya längre. Jag sprayade 14 dagar första och andra gången, däremot fick jag spraya lite längre tredje gången då vi startade på dag 1 istället för 21.

Snart sprutdags alltså! Det går fort framåt!

Kram m.

Hanna sa...

Tror också att det kommer gå bra! Tror också de flesta är nedreglerade efter 2v & du har ju redan känningar! :) Jag håller iaf tummarna! Lycka till!