söndag 4 januari 2009

Datorn igång

Nu fungerar datorn igen, skönt.
Nu kommer den förhoppningsvis inte var lika seg i fortsättningen.

Imorgon ska gubben ringa till Sahlgrenska för att kolla några grejer inför spraystart.
Min mens var 5 dagar senare än vad vi trodde när vi var på vårt första besök så nu är jag lite orolig att de kommer att skjuta på starten. När vi var där prata nämligen barnmorskan någonting om att det var hög belastning under vissa veckor. Det var så mycket info då så jag hängde inte riktigt med på allt.

Eftersom jag har läst om andra som hållt på med nedregleringen längre än vad det är tänkt så borde ju inte 5 dagar spela någon roll. De vet ju inte hur det kommer att bli med mig.

Sen behöver jag veta om jag ska fortsätta äta Pravidel p.ga. mitt höga prolaktinvärde under nedregleringen.

Det är skönt att han ringer, även om jag tror att han tycker att det är jobbigt.

Hoppas nu att vi får klartecken att kunna börja!!

2 kommentarer:

Betti sa...

Hoppas det inte ställer till en massa för dig nu när den kom försent. Vad har sprayet för funktion. Står på mitt schema från kliniken med fast bara det att jag ska hoppa över det.
Själv väntar jag på att min ska komma igång... är väll ca 10 dagar kvar... känns som en väääldigt lång månad...

Hanna sa...

Tror knappast att de kommer skjuta på det. I värsta fall kanske du får spraya ett par dagar längre, men har de sagt att ni ska köra så är det nog det som gäller. :) Vad roligt att det snart är dax! Håller alla tummar för dig/er!