torsdag 8 januari 2009

Underbara Maja

Har haft en rolig dag med barnen.
En dag som denna förstår jag varför jag har valt läraryrket. Det kan vara helt underbart.

Min älskade kompis Maja, som är den ende som vet att min blogg existerar (inte ens gubben vet det) ringde nyss. Hon finns verkligen här för mig, hon kan lyssna och är ett verkligt stöd.
Hoppas att du läser detta och förstår hur viktig du är för mig!

Tack för alla inlägg om min spraykur.
Trots detta känner jag mig så rädd för att göra fel men nu är jag i alla fall säkrare på hur jag ska göra. Blir fortfarande chockad när jag tänker på den stora påsen...

4 kommentarer:

MochM sa...

Stor påse - stora resultat! :o)
Det kommer gå finfint, när du väl är igång så avdramatiseras det rätt snabbt.
Må så gott!
m.

Lilla J sa...

Hej igen!

Puregon har jag faktiskt aldrig fått. Sa de varför du fick det preparatet? Har för mig att Gonal-F är standard nämligen, men jag kan ha fel! Är det en penna eller ska du själv blanda som jag ska med Menopur?

Det kommer säkert gå galant hursomhelst!!

Hanna sa...

:) Är övertygad om att du kommer fixa alla mediciner utan bekymmer & håller tummarna för att biverkningarna blir få!

För min egen del var jag väldigt fascinerad över hur sjukt mycket "pengar" jag bar hem i den där apotekspåsen (jag var jätterädd för att glömma påsen på bussen). Inga billiga grejer det där. Tack högkostnadsskyddet! :)

Sara sa...

Skönt med en vän som Maja, jag har dock inte outat min blogg för någon förutom min syster.. och det ångrar jag lite nu då ja inte riktigt känner att jag kan skriva vad jag vill...
Snart helg också,:) ha en skön sån!
Kramar Sara