fredag 30 januari 2009

Spraydag 12

Idag har jag inte haft så mycket känningar förutom att jag vaknade ett par gånger inatt och var svett. Jag gick upp en sväng och började frysa snabbt, somnade om igen och vaknade en stund senare, svettig igen, gick upp en sväng men kröp snabbt ner under täcket igen.
Efter det sov jag gått hela natten!

Imorgon åker jag och gubben till Linköping för att hälsa på min kompis Maja. Ska bli så roligt att hälsa på henne och skönt att komma hemifrån ett par dar och förhoppningsvis tänka lite på annat.

Det är ibland svårt att komma ihåg sprayet, särskilt den man ska ta vi lunchtid typ 12. Mina elever i skolan äter ju inte samma tid varje dag så ibland råkar det bli lite förskjutet. Jag hoppas inte att det ska spela någon roll.

På måndag är det blodprov. Tiden går trots allt fort!

Hoppas hoppas att jag får börja sticka!!

Inga kommentarer: