lördag 10 januari 2009

Julen slut för den här gången

Nu har jag städat bort julen.
Det blir alltid så tomt när alla saker försvinner, särskilt granen.
Känns skönt nu när det är klart. Jag har tagit fram massa ljus och tänt en brasa så att det ändå känns lite mysigt!

Såg på Let´s dance igår. Morgan Alling var ju grym.
Jag minns honom från sommarlovsprogrammet "Tippen". Klart bästa någonsin!!
Som 10-åring tyckte jag han var jättesnygg och hans kompis Lasse var inte lika snygg.
Vet inte om jag tycker samma idag hehe......

1 kommentar:

Jessica sa...

Vi ska också städa ut julen nu. Lite sorgligt, för det är ju fint med alla ljus i fönsterna.

Jag börjar min nedreglering med spruta på min första mensdag som jag tror kommer ungefär 19e eller 20e. Så vi kommer nog vara riktigt synkade :-).

Jovisst är det oroligt med allt det här, man vill ju så gärna att det ska gå vägen. Jag själv var som mest orolig inför första gången faktiskt, eftersom jag inte visste riktigt vad som väntade.

Men nu kommer det att gå bra för oss båda! Så är det bara!