torsdag 26 februari 2009

dag 7 - lugnare idag

Nu känner jag mig som vanligt i magen igen.
Jag har inte känt något i de nedre trakterna på hela dagen.
Detta har gjort mig lugnare, för tillfället.

Nu är det bara en dag kvar på jobbet innan man kan andas ut igen.
Ska bli så skönt med helg.

Jag har kommit på det ultimata sättet att skingra mina tankar; Desperate Housewifes.
Gubben beställde andra säsongen åt mig och det är så skönt att bara ligga och titta.
Det dumma är att avsnitten är så himla korta så man måste ju minst se tre stycken...hehe

4 kommentarer:

Jeckan sa...

Perfekt! Min bästa "skingra-tankarna-kur" är Sex and the city-maraton =) Funkar alltid!

Jessica sa...

Jag håller med föregående talare :-).

Anonym sa...

Absolut det bästa tidsfördrivet vill jag påstå! Skönt att du känner dig lugnare nu så du kan njuta av en skön helg!
Kram

Anna-Bell sa...

Hej,

Hittade hit via en annan blogg. Jodå, ruva är något av tortyr. Man får försöka hitta en strategi för att skingra sina tankar och det verkar ju du ha gjort;)
Anna-Bell