tisdag 3 februari 2009

Spraydag 16 - varm varm varm

Jag är så varm, kinderna blossar, och jag som jämt är iskall om händerna är nu riktigt varm.
Känner mig mer som en klimateritant idag än i måndags när jag lämnade blodprovet.
Tänk om jag måste vänta till nästa vecka innan jag får börja spruta. Det vill jag inte, även om en vecka bara är 7 dagar så känns det som en hel evighet.

Det jag oroar mig är att jag fortfarande blöder. Jag har inte ont men det känns obehagligt.
Jag ska fråga om det imorgon när de ringer. Hoppas jag kommer ihåg allt jag vill fråga. Det är inte min starka sida att komma ihåg saker nämligen.

Imorgon gäller det - känns som ett första avstamp och att jag hoppas få klättra till en ny nivå!

3 kommentarer:

MochM sa...

Du ÄR en klimakterietant, hihi! Det är ju det du SKA vara nu. Det kommer säkert gå finfint på blodprovet imorgon, jag har inte hört någon som fått spraya längre och jag själv var nedreglerad efter bara 14 dagar båda första behandlingarna, så räkna du med nästa steg!
Sköt om dig!
m.

Anonym sa...

ag har blött varje gåpng fram tills man börjat spruta, det är normalt....kramkram!

Jessica sa...

Ja, nu är det nervöst. Ska in om en timme och lämna blodprov. Sen är det bara att vänta.

Vill att vi börjar spruta nu, båda två!

Vill, vill, vill, vill...