fredag 6 februari 2009

Spraydag 3 (fel fel fel) sprutdag 3 menar jag

Nu har jag och gubben varit på revy. Det är stor grej här ute på landet. Massa lokala skämt.
Det är skönt att få skratta litegrann, 2 gapflabb blev det nog tror jag. Jag skulle nog behöva mer av den varan.
Vi fick snabba oss efter att den var slut för att åka hem och ta sprutan. Den ska tas vid ungefär samma tidpunkt varje dag. Tanken är att vi ska göra det vid halv tio snåret men idag blev det strax efter tio.

Idag gjorde sprutan hemskt ont. Stackars gubben tycker att jag borde testa själv eftersom han tror att det gör ondare om han gör det. Än så länge känner jag inte att jag klarar det men om några dagar kanske..

2 kommentarer:

Jessica sa...

Sprutdag 3 menar du ;-).

Visst är det viktigt att skratta.
Kanske det viktigaste.

Anonym sa...

jag hade jättejobbigt förra ivfn, med gonal - f sprutorna, jag tyckte puregonpennan som vi använde första gången var mkt mildare....
'
hoppas d går bättre ikväöll gummsan! kramis