måndag 16 februari 2009

Dagen innan äggplock

Känner absolut ingenting.
Tycker kanske att man borde känna någonting efter all medicinering.
Jag känner mig precis som vanligt. På något vis hade det känts bättre om jag mådde LITE dåligt men inte...

Gubben och kompissnickaren lägger jut nu ekparkett i vår hall. Det blir jättefint!

Jag är väldigt nervös för morgondagen, det märktes tydligt igår kväll då jag började gråta hysteriskt när vi skulle sova. Just då kändes det som att jag vill skita i allting och bara ge upp men idag känner jag mig starkare.
Imorgon vet jag om det blir några ägg eller inte!
Jag hoppas så mycket att jag håller på att dö, typ..

11 kommentarer:

MochM sa...

Där fanns ju blåsor så risken att där inte är några ägg är minimal, kom ihåg det. Och om du oroar dig över att det ska göra ont så behöver det inte göra det, mina tre äggplock har alla varit relativt smärtfria. Jag har varit lite öm ett par dagar efter, men inget man inte kan hantera.
Det kommer gå finfint det där! Lycka till!
m.

Lilla J sa...

Var glad att du inte känner ngt! Det är ju bara skönt att slippa ha ont! Förhoppningsvis känner du inte mkt av ÄP:t heller om du inte känner ngt nu.

Är du nervös så be om en lugnande tablett tillsammans med de två smärtstillande när ni kommer till SU på morgonen.

Lycka till imorn! Kram

zygoten sa...

Förstår att du är nervös, men det ska säkert gå bra! Mina ÄP har också förlöpt smärtfritt och utan några problem efteråt. Tänker på dig imorgon, stort lycka till!!!
Kram z

Sara sa...

Massa lycka till imorgon! Kommer såklart tänka på dig och hålla tummarna!
Kramar

Jeckan sa...

Be strong! Cyber-lycktill från Västerås.

Anonym sa...

Stora kramar till dig min starka, fina, uthålliga, coola vän!

Anonym sa...

Jag håller tummarna för er!

Tingeling sa...

Hoppas allting gått bra idag! Kram.

Hanna sa...

Tänker på dig & hoppas allt gåt bra! Kram!

Lilla J sa...

Tänker på dig idag! Hoppas att allt har gått bra!

Kram

Sara sa...

Hoppas det har gått bra idag och att du fått bra besked. Ser fram emot en uppdatering när du orkar!
Kram