måndag 2 februari 2009

Spraydag 15

Nu är blodpovet lämnat och det är bara att vänta tills på onsdag då SU ska ringa någon gång efter lunch. Då får jag vara en dålig lärare som har på mobilen på, på lektionen.
Detta är strängt förbjudet där jag arbetar, vilket jag såklart även tycker är bra.
Jag får säga till dem att jag väntar ett mycket viktigt samtal, för det är det ju verkligen!

Idag har jag börjat blöda igen. Inte mycket, men ändå som i slutet av lingonveckan. Jag har ingen värk eller så.
Är detta vanligt?

Tack för inläggen! Jag förstår att det inte kommer att bli så mycket träning. Detta är inget som jag vanligtvis skulle må dåligt över men just nu har jag faktiskt kommit igång riktigt och känner att jag mår bra av det.
Jag kommer nog "överleva" att inte åka till gymmet men jag kommer att sakna ridningen.
Första lektionen på ridklubben ska jag åka till strax och det kanske även blir den sista på en lång period...
Det finns inget man mår bättre av än att rida. Då tänker man inte på något annat än hästen och hur den rör sig. Det skingrar alla jobbiga tankar!
Så idag ska jag verkligen njuta, trots att det är flera minusgrader ute....brrrr.

kram

1 kommentar:

Jessica sa...

Det är förbjudet med mobil på mitt jobb också. Men jag måste ha min, och det vet chefen om och accepterar.

Så nu var ditt blodprov gjort. Men vad länge du får vänta på svaret! Jag ska ta mitt på onsdag morgon och får svar redan på eftermiddagen.

Hoppas att vi båda är nedreglerade nu och att vi får lov att gå vidare!

Kram kram