lördag 14 februari 2009

Sprutdag 11

Alla hjärtans dag!
Jag har nu förberett kvällens efterätt vilket var min uppgift inför kvällens mys.
Förrätt och huvudrätt ska gubben göra. Det ser jag fram emot.

Vilket underbart väder det har varit idag. Jag har suttit i vårt uterum för första gången på flera månader och det var varmt och solen sken.

Det gick bra att ta sprutan själv igår. Min kompis som var med på tjejkvällen höll i mina axlar när jag stack. Man klarar faktiskt mer än man tror!

Just nu känner jag mycket för min bloggvän Lilla J.
Inga ord hjälper henne idag men jag hoppas att hon snart orkar fortätta kämpa för att få sitt efterlängtade barn.

HAPPY VALENTINE`S DAY!

1 kommentar:

Lilla J sa...

Tack söta du, för att du tänker på mig! Jag vet inte hur jag hade orkat gå igenom den här skiten utan er bloggsystrar.

Inte långt kvar för er nu, hoppas allt går bra!

Kram